Penulisan

Domain Baru Untuk blog mohd isa

Akhirnya aku mempunyai domain sendiri setelah sekian lama menceburi bidang blogging ni. Bukannya apa, sebelum ni aku malas skit nak kuarkan duit untuk blogging ni. Takut tak berbaloi plak, tapi bila tgk rakan2 seperjuangan dah ada domain sendiri. Tercabar plak rasanya. So aku pun minta la tolong dari rakan Ubuntu di IRC untuk membuat domain aku…

Terima kasih tak terhingga kepada itiknila, GunbladeIV, KatieKitty dan Yusuf. Untuk itu dengan penghargaan, aku letak la link dorang dalam blog aku ini. Sekiranya ada sesiapa yang inginkan domain seperti aku, sila tinggalkan komen anda di bawah. Hehe, harga boleh dibincang. Stay tune…

2 Comments

  1. Pingback: Blogger 2008 dalam kenangan | Ali-alridha.com/blog January 8, 2011
  2. Ali ridha January 7, 2011
    • Mohd Isa January 8, 2011

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.